Rozšíření hráčské a členské základny patří mezi největší priority nového výboru ČAGo. Proto chceme věnovat velkou pozornost propagaci go. A tak je na místě vás seznámit jednak s prvními konkrétními kroky, které jsme v tomto směru podnikli, jednak vás přizvat k diskusi, jak by propagace go měla vypadat.

Za zhruba měsíc, co je nový výbor ve funkci, se nám podařilo realizovat dvě důležité věci:

Zaprvé jsme rozjely nové internetové stránky zaměřené čistě na nové zájemce o go hra-go.cz. Pravdou je, že oficiální stránky ČAGo goweb.cz se zaměřují na celou hráčskou komunitu a členy ČAGo. Nově příchozí se na nich mohou trochu ztrácet. Diskutovali jsme proto ve výboru, zda goweb.cz více zaměřit na zájemce o go, nebo zda udělat zcela nové stránky zaměřené čistě na začátečníky. Nakonec jsme se shodli na druhé variantě.

Stránky hra-go.cz jsou už funkční. Nicméně přivítáme vaše náměty, co by na nich ještě mohlo být. A také je zde jedna nabídka: Pokud jste z města, kde není žádný klub go, můžeme přesto v seznamu klubů zveřejnit kontakt na vás – třeba se podaří u vás díky tomu klub založit.

Druhým počinem je příprava propagačních tiskovin. Těch jsou připraveny tři druhy ve dvou barevných mutacích: plakáty (A2, A3; s místem pro dopsání/dotisknutí infa o akci), skládačky a letáčky A5 do zásilek internetového obchodu go-shop.cz. Náhledy těchto tiskovin jsou níže, kompletní tisková data si můžete stáhnout zde: http://hra-go.cz/ruzne/propagacni-materialy/ . Podstatnou věcí je, že oranžová verze tiskovin bude v nejbližších dnech i vytištěna. Budete-li dělat nějakou propagační nebo náborovou akci apod., neváhejte kontaktovat výbor ČAGo. Tiskoviny vám budou k dispozici. Zároveň, jak již bylo zmíněno, je možné si je stáhnout v tiskových datech a nechat si je vytisknout např. copycentru.

Protože dost možná bude diskuse k tomu, proč v materiálech je to, co tam je, a není tam to, co tam není, je potřeba zdůraznit, že hlavně skládačky jsou primárně cíleny na rodiče. Jejich „mesidž“ se dá shrnout: „Go hrají úspěšní lidé, a proto se vyplatí, aby vaše dítě hrálo go také!“ Samozřejmě se dají udělat propagační materiály i pro další věkové a jiné skupiny (děti, týnejdžry…). A určitě se tím budeme dál zabývat.

Závěrem je potřeba zdůraznit, že toto je první vlaštovka toho, co tento výbor chce v oblasti propagace go udělat. Takže rozhodně jsou vítány všechny náměty.